Hoe verwijder ik office van mijn computer?
1. Ga naar configuratiescherm (je kunt via de loep of zoekbalk linksonder zoeken naar configuratiescherm)
2. Klik daarna op programma’s en onderdelen
3. Zoek office in de lijst en klik op verwijderen
4. Office is nu verwijderd.
5. Start de computer opnieuw.
______________________________________________________
Hoe zit het met de updates?
Alle updates zijn inbegrepen zolang Microsoft dit levert.
______________________________________________________
Hoelang is het geldig?
De activatiecode die je ontvangt is onbeperkt geldig. Dit houdt in zodra je het product hebt geactiveerd op de computer dat het voor altijd geldig is. Je hebt dus geen maandelijkse of jaarlijkse abonnementskosten.
______________________________________________________
Aanbieding verlopen?
Zodra de aanbieding is verlopen kun je het product niet meer kopen voor de aangeboden lage prijs. Het aantal wat wij inkopen wordt met een hoge kortingspercentage tijdelijk aangeboden in onze webshop.
______________________________________________________
Hoe kan ik afrekenen?
Wij beschikken over een veilig IDEAL systeem waarmee je gemakkelijk en direct kan afrekenen, ook is het mogelijk om met Bancontact te betalen voor onze Belgische klanten of d.m.v een handmatige bankoverschrijving.
______________________________________________________
Mijn betaling is niet gelukt via IDEAL
Je kunt de betaling handmatig overboeken.
______________________________________________________
Hoe kan ik de korting toepassen?
Onder betalen klik je op "promotiecode toevoegen" Daar vul je de code in. De korting wordt nu verrekend met het bedrag.
______________________________________________________
Waarom zijn jullie zo goedkoop?
Wij kopen zeer groot in zodat wij de prijs laag kunnen houden, ook maken wij geen gebruik van usb sticks of cd's, alle producten worden per mail geleverd, waardoor je heel wat kosten bespaard. Verder kopen wij veel overstock activatiecodes in van bedrijven die niet meer worden gebruikt of overbodig zijn.
______________________________________________________
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Na de betaling wordt de activatiecode + handleiding met de download link digitaal direct verstuurd naar je e-mail box. (niks binnen gehad? Controleer dan voor de zekerheid je ongewenste vak of spambox)
______________________________________________________
Ik heb een klacht of een vraag, waar kan ik terecht?
Ons klantenservice team staat 7 dagen per week voor u klaar. Stuur een e-mail naar info@software-pakket.nl
______________________________________________________
Kan ik veilig winkelen bij jullie?
Ja zeker, de website is voorzien van een geldig SSL-certificaat, zodat je bij ons veilig kunt afrekenen.
______________________________________________________
Hoe installeer en activeer ik mijn product?
Je krijgt een Nederlandstalige handleiding waarin uitgebreid staat uitgelegd hoe je alles precies moet installeren, downloaden en activeren. Mocht het daarna nog steeds niet lukken dan staat ons klantenservice team voor u klaar om u te helpen. Wij hebben een speciaal programma zodat wij installatiehulp op afstand kunnen bieden.
______________________________________________________
Zijn de producten legaal?
Ja zeker, alle producten die wij verkopen zijn volledig legaal en 100% werkend. Wij raden de klanten ook aan om via de Microsoft website je e-mail te registreren samen met de door ons verkregen productsleutel. Wij garanderen altijd de werking van onze activatiecodes. Verder voldoen wij aan de Europese wetgeving.
______________________________________________________
Activatie niet gelukt?
Contacteer ons dan meteen, wij bieden ook hulp op afstand aan handmatig via de mail, chat, whatsapp of met het programma Anydesk.
______________________________________________________
Krijg ik een cd?
Nee, dit betreft een digitale download via de officiële site van Microsoft en u activeert de software d.m.v. de activatie code die wij u toesturen via de e-mail met een uitgebreide Nederlandstalige handleiding.
______________________________________________________
Ik heb mijn bestelling niet binnen gekregen?
Waarschijnlijk is de e-mail in uw ongewenste mail vak terecht gekomen of u hebt een verkeerd e-mail adres ingevoerd. Mocht het beide niet kloppen, neem dan contact met ons op.
______________________________________________________
Zijn jullie de goedkoopste aanbieder?
Wij proberen u het goedkoopste product te leveren. Er zijn immers vele die test producten aanbieden die binnen 3 maanden alweer verlopen. Wij geven garantie dat het product levenslang werkt. Ook hebben wij een hele uitgebreide klantenservice die 24/7 bereikbaar is met de mogelijkheid tot installatiehulp op afstand.
______________________________________________________
Kan deze code op meerdere computers worden gebruikt?
Nee, de activatiecode die je aanschaft is slechts voor 1 apparaat beschikbaar. Als je computer opnieuw installeert herkend Microsoft de computer als een nieuw apparaat.
______________________________________________________
Kan ik de aankoop aanschaffen mijn oude computer?
Je kunt de aankoop gewoon met de oude computer aanschaffen. De bestelling komt in je e-mail terecht die je kunt openen op de nieuwe computer. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan kun je ons altijd mailen en de handleiding rechtstreeks vanaf onze website downloaden.
______________________________________________________
Ik krijg na één maand een melding dat mijn software is verlopen, wat moet ik doen?
Dit betekent dat het activering-proces niet juist is verlopen en de software in een proefperiode zit. Je krijgt de melding precies 4 weken later, omdat de proefperiode dan is verlopen. Het is belangrijk om tijdens het activeren goed op te letten of je een melding hebt gekregen dat het product daadwerkelijk geactiveerd is. Je kunt het beste gelijk contact opnemen met info@software-pakket.nl
______________________________________________________
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op info@software-pakket.nl